ORGANIZOWANIE IMPREZ ARTYSTYCZNYCH LUB ROZRYWKOWYCH
(Dotyczy imprez artystycznych i rozrywkowych odbywających się
poza stałą siedzibą organizatora lub w sposób objazdowy)
WYMAGANE DOKUMENTY:
Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy artystycznej lub rozrywkowej złożone nie
później niż na 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia (formularz do pobrania w Punkcie Obsługi Klienta pok. nr 7 (parter), 87 7324 111 oraz na stronie www.bip.gizycko.pl).
OPŁATY:
Nie pobiera się.
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
W przypadku przyjęcia zawiadomienia bez zastrzeżeń nie udziela się odpowiedzi.
Decyzję o zakazie odbycia imprezy doręcza się organizatorowi w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
ODWOŁANIE:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem Burmistrza Miasta (odwołanie składa się w sekretariacie Urzędu na I piętrze, pok. nr 104).
SPRAWĘ ZAŁATWIA:
Biuro Promocji i Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. nr 117 (I piętro, nad Urzędem Stanu Cywilnego), tel. 87 7324 137, fax 87 429 30 71, promocja@gizycko.pl
PODSTAWA PRAWNA:
1.Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U.z 2012 poz. 406 j.t. ze zmianami.),
2. Ustawa z dnia 18 stycznia 1996 roku o kulturze fizycznej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 226, poz. 1675 z późn. zm.),
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.z 2013 poz. 267 t.j).